קסם על ים כנרת

באחד מימי שישי האחרונים, נסעתי לטיול בכנרת עם המשפחה שלי ועוד שתי משפחות שכולנו חברים מאוד טובים. אז יצאנו לכנרת ביום של 42 מעלות שהיה מאוד חם.

בדרך עצרנו במאפיה שנקרת זרזיר. זו מאפייה שבכל טיול אנחנו עוצרים שם וקונים פיתות, זאטר ופיצות. הפיצה שם היא הפיצה לפי דעתי בין הכי טעימות שאכלתי. ליד המאפיה בזרזיר יש מסעדה שאנחנו קונים בה מאכלים וסלטים לארוחת הצהריים.

לאחר שצוידנו באוכל המשכנו בדרכנו ןנסענו לחוף שנקרא חוף חקוק בכנרת.

"באחת הנקודות היפות סביב הכנרת, בצפון מערב הימה, קרוב לעיר טבריה ולישוב מגדל המשקיף ממעל, שוכן החוף הירוק. החוף מכוסה מרבדי דשא ירוק טבעי ועצים רבים ותיקים, הצובעים את החוף בירוק ומקנים לו מראה מרהיב. החוף נושא על דגלו את השמירה על משאבי הטבע והסביבה, ובו שירותים ואטרקציות ההופכים אותו למקום המושלם לנופש בראש שקט.

החוף הירוק הינו חוף הפתוח לקהל ובשטחו חוף רחצה מוכרז עם שירותי הצלה.החוף מתאים למשפחות, לבילוי יומי או ללינת שטח – קמפינג. ימי כיף וגיבוש חוויתיים חקבוצות, חברות וועדים.החוף מוכרז כחוף שקט, ללא מוזיקה רועשת וללא מנגלים". מתוך החוף הירוק- להתאהב מחדש בכנרת

הקמנו גזיבו בחוף , הוצאנו מחצלת שמנו קרם הגנה ונכנסו ישר לכנרת, המים היו מאוד נעימים.

הגיעה שעת הצהריים והיינו מאוד רעבים הוצאנו את האוכל שקנינו וגם אוכל מהבית שכל משפחה הכינה כמו פסטות סלטים ועוד ואכלנו "ארוחת מלכים" טעימה ומשביעה על שפת ים כנרת.

זה היה יום שישי. לאחר מכן נסענו לקבר רבי שמעון בעל הנס והלכנו להדליק נרות שבת כי בידיוק נכנסה השבת, היה מקום עם מלא נרות והדלקנו גם אנחנו נרות לשבת.

"רבי מאיר בעל הנס הוא כינויו של עושה נפלאות הקבור בטבריה. הכינוי מופיע החל מהמאה ה-18, ובאופן מסורתי מקובל לזהות אותו עם התנא רבי מאיר, אך יש השוללים זיהוי זה. קברו, קבר רבי מאיר בעל הנס, הוא מוקד עלייה לרגל".

מתוך ויקיפדיה

לאחר מכן לסיום היום , נסענו לטבילה בנהר הירדן. מים נעימים ואווירה מיוחדת.

נהר הירדן הוא "נהר העובר בשבר הסורי אפריקני, לאורכה של ארץ ישראל מצפון לדרום וחוצה אותה לשני חלקים, עבר הירדן המזרחי והצד המערבי של הירדן.

הירדן הוא אחד הנהרות המפורסמים ביותר בהיסטוריה ובספרות, בעיקר מבחינה היסטורית ודתית. אורכו הכולל של הנהר ממקורותיו למרגלות החרמון ועד ים המלח 251 ק"מ וספיקתו בשפך לכנרת היא כחצי מיליארד מטר מעוקב בשנה". מתוך ויקיפדיה

בסופו של יום נסענו הביתה עייפים, שבעים, שזופים, מרוצים ומלאים בחוויות.

מקווה שהשנה הכנרת תתמלא ונראה אותה במלו תפארתה.